Følg Compass Group Norge

Pressemeldinger 3 treff

Compass Group sikrer storkontrakt med SpareBank 1

Pressemeldinger   •   des 21, 2016 08:30 CET

Compass Groups merkenavn Eurest Services får fornyet tillit av SpareBank 1. Avtalen utvides med flere bygg, døgnåpen Amigo Express med mCash betalingsløsning, og en rammeavtale som favner hele SpareBank 1- alliansen.

ESS vinner forpleiningskontrakt

Pressemeldinger   •   des 12, 2016 13:00 CET

Nyheter 3 treff

Alle ansatte aktiviseres for å få ned tallerkensvinnet i Næringslivets hus -Ny KuttMatsvinn-uke i uke 41

Nyheter   •   okt 04, 2019 08:00 CEST

Som ledd i KuttMatsvinn2020-prosjektet samarbeider Eurest og Matvett om et "Beste praksis kantine"-prosjekt i Næringslivets hus. I den forbindelse blir det avholdt en stor KUTTMatsvinn-kampanje blant alle byggets ansatte i uke 41. -NHO er en viktig kunde for oss, og gjennom KuttMatsvinn2020 har vi bevist at vi sammen kan skape gode resultater, sier Ida Silseth fra Eurest.

Inspirerende frokostmøte gav gode tips til matredding og avfallsreduksjon

Nyheter   •   mai 02, 2019 10:51 CEST

Over 30 kvinner, 2 menn og en baby tok turen til Friends of Food på Media City Bergen onsdag 24.april for å la seg inspirere på Stop Food Waste Day-Frokostmøte til Compass Group og Entra. Mette Nygård Havre bak folkebevegelsen «Spis opp maten» og Kristine Ullaland fra Zero Waste Norge var æresgjester.

Fokus på matsvinn i NHO-bygget ga resultater

Nyheter   •   apr 03, 2019 08:00 CEST

Fokus på matsvinn i NHO-bygget ga resultater – Matsvinn fra møte- og konferansematen ble KUTTET med 47 % i kampanjeuken Som ledd i KuttMatsvinn2020-prosjektet samarbeider Eurest og Matvett om et "Beste praksis kantine"-prosjekt i Næringslivets hus, og har i den forbindelse gjennomført en KUTTMatsvinn-kampanje blant alle byggets ansatte med oppsiktsvekkende resultater.