Følg Compass Group Norge

Pressemeldinger 1 treff

Compass Group sikrer storkontrakt med SpareBank 1

Pressemeldinger   •   des 21, 2016 08:30 CET

Compass Groups merkenavn Eurest Services får fornyet tillit av SpareBank 1. Avtalen utvides med flere bygg, døgnåpen Amigo Express med mCash betalingsløsning, og en rammeavtale som favner hele SpareBank 1- alliansen.

Nyheter 2 treff

Alle ansatte aktiviseres for å få ned tallerkensvinnet i Næringslivets hus -Ny KuttMatsvinn-uke i uke 41

Nyheter   •   okt 04, 2019 08:00 CEST

Som ledd i KuttMatsvinn2020-prosjektet samarbeider Eurest og Matvett om et "Beste praksis kantine"-prosjekt i Næringslivets hus. I den forbindelse blir det avholdt en stor KUTTMatsvinn-kampanje blant alle byggets ansatte i uke 41. -NHO er en viktig kunde for oss, og gjennom KuttMatsvinn2020 har vi bevist at vi sammen kan skape gode resultater, sier Ida Silseth fra Eurest.

Fokus på matsvinn i NHO-bygget ga resultater

Nyheter   •   apr 03, 2019 08:00 CEST

Fokus på matsvinn i NHO-bygget ga resultater – Matsvinn fra møte- og konferansematen ble KUTTET med 47 % i kampanjeuken Som ledd i KuttMatsvinn2020-prosjektet samarbeider Eurest og Matvett om et "Beste praksis kantine"-prosjekt i Næringslivets hus, og har i den forbindelse gjennomført en KUTTMatsvinn-kampanje blant alle byggets ansatte med oppsiktsvekkende resultater.