Gå videre til innhold
Sundtkvartalet er Entras nyeste bygg i Oslo-regionen. Bygget ble oppført i 2017, og er i dag et av Entras mest moderne flerbrukerbygg med høye tekniske kvaliteter.
Sundtkvartalet er Entras nyeste bygg i Oslo-regionen. Bygget ble oppført i 2017, og er i dag et av Entras mest moderne flerbrukerbygg med høye tekniske kvaliteter.

Pressemelding -

Entra fornyer avtalen med Compass Group

Entra ASA har valgt å fornye sin eksisterende kontrakt med Compass Group som leverandør av kantine og FM-tjenester.

- Entrabygg skal være et sted der de mest fornøyde menneskene jobber. Mat og service er noe som gir et viktig bidrag til at dette målet skal oppfylles, Multiservice Business Director Stig Andre Kristiansen i Compass Group Norge.

Entra ASA og Compass Group har samarbeidet over flere år. Compass Group driver åtte personalrestauranter og fire kaffebarer. I tillegg omfatter avtalen renhold og resepsjonstjenester.

- Det videre samarbeidet med Entra viser at vi har utvist god forståelse av hva som var viktig for kunden; kvalitet, bærekraft, innovasjon, levende bygulv og aktiviteter. Vi har også i samarbeid med kunden fornyet konseptet og hele Entrakontrakten kommer nå i ny drakt, utdyper Kristiansen.

Fornyet konsept

Den nye og forlengede kontrakten byr også på et helt nytt konsept utviklet for Entra ASA. Konseptet «Inhabit Urban Connections» ser kontorbygget og dets mat- og servicetjenester som en del av et nettverk. Tanken er at kontoret skal koble seg på byen, og at byen trekkes inn i selve bygget. Her vil du som ansatt bli invitert inn i et attraktivt miljø innenfor kontorets fire vegger, samtidig som man spiller på bybildet utenfor. Konseptet består av stedsspesifikke produkter skreddersydd kunden med egne tjenester og møteplasser. Her vil man oppleve at sammensetningen av tjenester og tilbud innbyr til gjentakende og hyppig bruk.

- Entra sin visjon er at «de mest fornøyde menneskene jobber i et Entrabygg». Det må vi leve opp til. Derfor har vi hatt fokus på totalopplevelsen. Det betyr at vi skal ha flyt i hele systemet, fra app med informasjon og betalingsløsning, digitale skjermer og selvsagt mat av høy kvalitet som skal gjøre dette til et utstillingsvindu, sier Kristiansen.

- Det er blitt gjort endringer med blant annet nye serveringstilbud hvor kokkene skal få frihet til å utøve yrket sitt. Vi har blåst liv i interiøret, nye og oppgraderte menyer, egen event-kalender som forteller om markeringer som kommer, og i tillegg gir vi et serviceløft som omfatter flere tjenester som vil være nye. Gjestene i et Entrabygg vil merke at de jobber på et sted med et helt spesielt fokus på totalopplevelsen, avslutter Kristiansen.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Stig A. Kristiansen

Multi Service Business Director i Compass Group Norge AS

Tlf: 92 45 16 72

E-post: stig.kristiansen@compass-group.no

Emner

Kategorier


Compass Group er en verdensledende leverandør av måltidsrelaterte tjenester, og andre support- og servicetjenester. Selskapet har virksomhet i mer enn 50 land, rundt 600 000 ansatte, og leverer service til fornøyde kunder på 50 000 steder globalt. Compass Group Norge har om lag 2600 ansatte, 2,5 milliarder kroner i omsetning og en landsdekkende tilstedeværelse.

Kontakter

Bernt Sætaberget

Pressekontakt Head of Business Development & Sustainability +4748059730

Med lidenskap for mat og service

Compass Group er verdens ledende leverandør av måltidskonsepter og Facility Management-tjenester, som for eksempel drift av resepsjoner, renhold, concierge- og vaktmestertjenester og andre nytenkende tilleggstjenester i kontorbygg. Vi er et globalt selskap med ca. 550 000 ansatte i ca. 35 land, og en omsetning på over 340 milliarder kroner. Compass Group Norge har om lag 2600 ansatte fordelt på ca. 480 lokasjoner, og omsetter for i overkant av 2,5 milliarder kroner.

Compass Group Norge
Drengsrudbekken 12
1383 Asker
Norge